9 Mayıs 2009 Cumartesi

Finali de Erman Toroğlu yönetsin(!)

Yazık oldu, çok yazık oldu. Kim ne derse desin, "Leş futbol" desinler "Zevk vermiyor" desinler umrumuz değil! Biz çıktık elimizden geleni yaptık. Rakip Barca'ydı sert savunmak yapmak şarttı ve rakibini iyi inceleyen Hiddink piyonlarını doğru kullandı fakat son hamlede Barca'nın "vezir"i çıktı ve mat etti Maviler'i. Essien'in golü harika, Iniesta'nın ki de öyle...Ha tabi UEFA'nın bu harika satranç maçına müdahalesini de gözden kaçırmak imkansızdı! Hakem inanılmaz derecede kötüydü hatta Hiddink "Gördüğüm en kötü hakemdi!" sözleriyle tepkisini sert şekilde ortaya koydu. Drogba'nın ağır sözlerine katılmamak da elde değil hakem gerçekten de rezaletti! Pique'nin smacı tartışmaya kapalı bir penaltı, Dani Alves'in Malouda'yı indirmesi pozisyonu da verilebilir. Eto'o'nun pozisyonuna penaltı demiyorum. Abidal'ın kırmızısı da yanlış ama hakem bizim aleyhimize net şekilde etki etti skora. UEFA'dan ricam artık finali de Erman Toroğlu yönetsin eminim ki daha iyi olacaktır!

Beni en az mağlubiyet kadar sinirlendiren konu da insanların Chesea antiptasiydi. Özellikle Aceto Balsamico'nun sitesindeki yorumlar gerçekten mide bulandırıcı. İnsanların bu antipatisini anlayamıyorum. Tek sebep Abramovich faktörü olarak görünüyor. Ama orada da anlatmaya çalıştım bu takım bundan önce adı sanı geçmeye bir takım değildi. Abramovich'in gelişi tabiki maddi destek sağladı takıma ancak çok abartılıyor bu katkı. İnsanlar Chelsea'yi can düşmanı gibi görmeye başlamış artık! Verdiğim linkteki yorumları okursanız anlarsınız. Oradaki yazım biraz daha sertti maç sonrası olduğu için.

Tüm sonuçlara rağmen bütün Maviler'i ve Hiddink'i can-ı gönülden tebrik ediyorum ve Aceto Balsamico'da yazdığım sözü tekrar ediyorum.

Chelsea'yi sevmek zorunda değilsiniz ama saygı duymak zorundasınız!

Hiç yorum yok: