28 Mart 2009 Cumartesi

Gökhan Töre

Chelsea alt yapısındaki 17 yaşındaki Türk oyuncu. Köln doğumlu Almanya'da büyümüş Bayer Leverkusen altyapısından yetişmiş. Şu anda Chelsea genç takım oyuncusu. Milli takım tercihi ise şu anda Türkiye. Umarım böyle devam eder gerçi bu ayrı bir tartışma konusu. U-17 Milli Maçı'nda bir gol atmış, Chelsea'nin sayfasında gördüm ama çocuğu Türk medyasında konuşan yok transferini de NTVSpor'da görmüştüm. Tuncay Middlesbrough'a gittiğinde olay çıkmıştı tabiki bu haklı bir şeydi ama bu çocuğun da farkına varılmalı. Gurbetçileri kaçırma sebebimiz de hep bu ilgisizliğimiz değil mi zaten?

1 yorum:

Genç Arsenal dedi ki...

hocam blogunu bizim bloga yaptığın yorumdan ötürü profilinden buldum. sana başarılar diliyorum. umarım kalabalık bir okuyucu kitlesine ulaşırsın. her zaman istediğim buydu. avrupa takımlarının türkiyedeki taraftarlarına ait blogların olması. ben kendi adıma blogumu bulmuştum. ama bir tane bile tek takım için yapılan bir bloga rastlamadım yabancı takımlar açısından. senin sayende bir rakibimizi daha yakından takip etme imkanı elde ettik. sana bu yolda başarılar diliyorum tekrar. kolay gelsin.